Müşteri Ayarları?

Bu kılavuzda Agesoft'ta Müşteri Ayarları bölümünü nasıl kullanacağınızı öğreneceksiniz

1. Müşteri Ayarları

Müşteri erişimi, yorum izinleri ve bildirim ayarlarını kolayca yapılandırabilirsiniz.

Müşteri Ayarları

2. Tıklamak "Ayarlar"

Agesoft panelinizde Ayarlar bölümüne erişerek mağaza yönetim seçeneklerini açın.
Tıklamak 'Ayarlar'

3. Tıklamak "Mağaza Ayarları"

Mağaza Ayarları menüsüne giderek müşteri ile ilgili ayarları yapılandırmaya başlayın.
Tıklamak 'Mağaza Ayarları'

4. Tıklamak "Müşteri Ayarları"

Müşteri Ayarları sekmesini seçerek müşterilere yönelik özel seçenekleri görüntüleyin.
Tıklamak 'Müşteri Ayarları'

5. Müşteri Ayarları

Bu alandan ilgili Müşteri Ayarlarında düzenleme sağlayabilirsiniz.
Müşteri Ayarları

6. Müşteriler Hesaplarını Silebilir

Bu ayarı aktif ettiğinizde Müşterilerin hesaplarını silebilmeleri için Hesabım sayfasında hesap silme butonu çıkacaktır.
Müşteriler Hesaplarını Silebilir

7. Yorumlar Otomatik Onaylansın

Yorumların onaydan geçmeden otomatik yayınlanması için aktif edebilirsiniz.
Yorumlar Otomatik Onaylansın

8. Tıklamak "Üyelik hesabı olmayan müşteriler yorum yapabilir"

Üyeliksiz ürünlerinize yorum yapılabilmesi için ilgili ayarı aktif etmeniz yeterli olacaktır.
Tıklamak 'Üyelik hesabı olmayan müşteriler yorum yapabilir'

9. Tıklamak "Sadece ürünü satın alan müşteriler yorum yapabilir"

Sadece ürünü satın alan müşterilerin yorum yapabilmesi için bu seçeneği etkinleştirin.
Tıklamak 'Sadece ürünü satın alan müşteriler yorum yapabilir'

10. "Ürün satın alan müşterilere ürünü değerlendirmesi için bildirim gönder"

Ürün satın alan müşterilere ürün değerlendirmesi yapmaları için otomatik e-posta bildirimi gönderilmesini sağlayın.

'Ürün satın alan müşterilere ürünü değerlendirmesi için bildirim gönder'

11. Tıklamak "Bildirim hangi durumda gönderilsin?"

Bildirimlerin hangi durumda gönderileceğini belirleyin; sipariş kargolandıktan sonra veya teslim edildikten sonra gönderilmesini seçin.

Tıklamak 'Bildirim hangi durumda gönderilsin?'

12. Bildirim gönderim süresi (Gün) ?

Bildirim hangi durumda gönderilsin? Gün sayısı belirtip daha sonrasında, Yapılan tüm müşteri ayarlarını gözden geçirip, gerekli değişiklikleri kaydederek işlemi tamamlayın.

Bildirim gönderim süresi (Gün) ?
Bu rehberde Agesoft'ta müşteri ayarlarını nasıl yapılandıracağınızı öğrendiniz. Üyelik, yorum izinleri ve bildirim gönderme seçeneklerini adım adım etkinleştirdiniz.