İade Ayarları?

Bu kılavuz, Agesoft platformunda iade ayarlarını yapılandırmanız için sizi yönlendirecek

1. İade Ayarları

İade süreçlerinizi kolayca yöneterek müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

İade Ayarları

2. Tıklamak "Ayarlar"

Agesoft ana menüsünden Ayarlar bölümüne erişin.
Tıklamak 'Ayarlar'

3. Tıklamak "Mağaza Ayarları"

Mağaza Ayarları sekmesini seçerek mağaza yapılandırma seçeneklerini açın.
Tıklamak 'Mağaza Ayarları'

4. Tıklamak "İade Ayarları"

İade Ayarları bölümüne giderek iade süreçlerini yönetmeye başlayın.
Tıklamak 'İade Ayarları'

5. Tıklamak "Müşteriler İade Talebi Oluşturabilir"

Müşterilerin iade talebi oluşturabilme özelliğini etkinleştirip veya iade süreçlerini devre dışı bırakabilirsiniz.
Tıklamak 'Müşteriler İade Talebi Oluşturabilir'

6. Tıklamak "İade Edilebilecek Süre"

İade edilebilecek ürünler için belirlenen süreyi ayarlayın.
Tıklamak 'İade Edilebilecek Süre'

7. Tıklamak "İade Edilebilecek Sipariş Durumları"

İade talebinde bulunabilecek sipariş durumlarını seçin.
Tıklamak 'İade Edilebilecek Sipariş Durumları'

8. Tıklamak "Kargo Firmasının Adı"

İade sürecinde kullanılacak kargo firmasının adını girin.
Tıklamak 'Kargo Firmasının Adı'

9. Tıklamak "Kargo Firma Kodu"

Kargo firmasına ait kod bilgisini doğru şekilde tanımlayın.
Tıklamak 'Kargo Firma Kodu'

10. Tıklamak "İade Bilgilendirme Metni"

İade bilgilendirme metnini düzenleyerek müşterilere iade süreci hakkında net bilgiler verin.
Tıklamak 'İade Bilgilendirme Metni'

11. İade Ayarları

Yaptığınız tüm iade ayarlarını gözden geçirip kaydederek işlemi tamamlayın.
İade Ayarları
Bu rehber, Agesoft'ta iade ayarlarının nasıl yapılandırılacağını adım adım anlattı. Müşteri iade taleplerinin yönetimi, iade süreleri, sipariş durumları ve kargo bilgileri gibi önemli ayarlar ele alındı.